MODELARSTWO REDUKCYJNE - POJAZDY 1:35 - LOTNICTWO 1:48 - FIGURKI 1:16 - WARSZTAT - GALERIE - HISTORIA - BLOG


niedziela, 17 października 2010

Quad Gun Tractor Tamiya 1/35 cz. II

Witam po dłuższej przerwie "technicznej". Quad dostał podkład - Surfacer 1200. Położyłem następnie Vallejo dark green i postanowiłem wypróbować patent z lakierem do włosów.









Teraz kolej na kolor piaskowy i w ruch pójdzie szczoteczka do zębów. Przeprowadziłem próbę, wygląda zachęcająco:



A obok, po cichu wykluwa się M13/40:

7 komentarzy:

  1. I jak się podoba metoda z lakierem? Ciekawe i szybkie efekty można osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest nieźle, tylko karoseria poszła do Wamodu :( Położyłem za grubą warstwę farby i zaczęła pękać podczas wysychania. Musiałem ją usunąć i nawet nieźle szło przy pomocy ciepłej wody, lakier ładnie odchodził z wierzchnią warstwą, ale miejscami odlazło z podkładem. Nie chciałem się już bawić w retusze, więc poszedł do kąpieli w zmywaczu. Zabawa od nowa ale już wiem co i jak. Pozdrawiam i dzięki za wcześniejsze sugestie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice work ...

    http://dioramanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. The painting results... was so good! Looks so brand new. .. and I shouldn't keep to say this... these are all cool-looking collectors' item. :D


    Fender Flares | Bushwacker | Bestops | Auto Parts and Updates

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem wróżyło się teorie na temat bezobsługowych aut, latajacych z punktu A do punktu B bez ingerencji kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Aktualnie oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które nierzadko trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Moim zdaniem motoryzacja zmierza trochę nie tą ściążką którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. 23 year-old VP Sales Taddeusz Murphy, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Woodworking. Took a trip to Greater Accra and drives a Bronco. jego odpowiedz

    OdpowiedzUsuń